Äsja viiendat tegutsemisaastat tähistanud Kotka Erahaigla Plastikakirurgia Keskus on oma modernse ja hubase interjööriga välja teeninud klientide täieliku usalduse ja heakskiidu nii siin- kui ka sealpool piiri.

Haigla nagu hotell, arstid usaldusväärsed kui sõbrad.

Õdusa interjööriga ei raba mitte ainult palatid, vaid isegi koridorid ja ärkamistuba. Kindlasti mõjub kliinik niivõrd koduselt ka seetõttu, et haiglahoone on täpselt parasjagu suur. Ruumi on piisavalt, et patsiendid saaksid nautida privaatsust ega peaks hingama üksteisele kuklasse, kuid samal ajal pole vabu ruutmeetreid ülemäära, et peaks tundma end kõledalt. Kokku on haigla kasutuses kaks operatsioonituba, üheksa palatit ja 22 voodikohta.

PRIVAATSUS JA LÄHEDUS KÄSIKÄES
Klientide privaatsus, ent ühtaegu abi lähedus on haiglale esmatähtis. Seepärast, kui vähegi võimalik, saab iga patsient eraldi palati. Üksikuna ei tunne end sellegipoolest keegi – abi on alati paari sammu kaugusel ning seda ööpäev läbi. Olgugi et ruumid ei jäta kohe kuidagi klassikalise haigla muljet, siis selle asemel, et end ilukliinikuks nimetada, kantakse ikkagi uhkusega erahaigla nime ja seda põhjusega.

KÕIK PROTSEDUURID ÜHEST KOHAST
Protseduuride nimekiri, mida kliinikus tehakse, on üksjagu pikk. Eriti mugavaks teeb haigla aga see, et kuna asutakse Kotka Tervisemajas, kus on veel palju kliinikuid, saab kõik operatsioonieelsed
ja -järgsed uuringud ning analüüsid teha ühes ja samas kohas.

USALDUSVÄÄRSED ARSTID
Pühendumus, positiivne ellusuhtumine ning üksteise toetamine peegeldub hästi ka iga viimase kui töötaja näol. Üheks neist on 30aastase kogemusega Eesti plastikakirurgia teerajaja, hinnatud plastikakirurg dr Jüri Kullamaa, kelle aastas tehtud ligikaudu 600 operatsioonist enamik on rinnalõikused „Võib öelda, et 10 000 rinnalõikust on kindlasti tehtud,“ kinnitab kõrgelthinnatud Sirvige meie partnerite sponsoreeritud prille, mis pakuvad erinevaid valikuid igale maitsele ja eelarvele ning mida on võimalik veebist osta
kirurg.

Muljet avaldava kogemuste pagasiga Jüri sõnul on kõige olulisem leida patsiendiga ühine keel, et ootused ei oleks liiga kõrged. “Töö on tellija materjalist,” peab ta vajalikuks rõhutada, et nii nagu iga klient on erinev, erineb ka tulemus. Ka ei ole saladus see, et taastumine võtab aega. “Ei ole nii, et
neljapäeval operatsioon ja laupäeval näpud püsti.”